سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سردار دلها

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ سردار دلها خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 

خاطرات من از روزهای عروج حاج قاسم (قسمت دوم)


  آن روز ، نه تنها در خانه ی ما ، بلکه کل ایران فارغ از هر جناح و نگرش سیاسی ، عزادار بود. 

  آخر ! حاج قاسم ، متعلق به جناح و گرایش سیاسی خاصی نبود . حاج قاسم فاتح قلب کل ایرانیان ، با هر آیین و مذهب و طرز تفکر بود . همه ایرانیان از هر تبار و قوم و ایل و عشیره ، ارادتمند حاج قاسم بودند .

  همه منتظر بودند تا پیکر مطهر حاج قاسم به ایران برگردد و برای آخرین بار با مرد ِ میدان وداع کنند ؛ وداعی شکوهمندانه . به شکوهمندی و بزرگی قلب حاج قاسم.

تشییع جنازه آن بزرگ مرد ، در شهرهای کاظمین، بغداد، نجف، کربلا، اهواز، مشهد، تهران و قم انجام شد و نهایتاً وی در نیمه شب 18 دی در کرمان دفن شد.

  حاج قاسم در طول زندگی هر جا که پا می‌گذاشت به برکت وجود نازنینش ، اتحاد و همدلی شکل می‌گرفت . حالا پیکر مطهرش هم آمده بود که همه را متحد و همدل کند.

  همه ایران ، همچون سیلی خروشان به راه افتاده بودند تا ضمن احترام و وداع با سردار با صلابت ، با رهبر خود مجدد بیعت کنند و بگویند #قاسم هنوز زنده است .

  هر چند که دشمنان ، توانستند حاج قاسم را به شهادت برسانند ولی این ابلهان نمی‌دانستند که مکتب حاج قاسم ، در ایران و عراق و سوریه و لبنان و هر نقطه ای از این جهان که آزاد مردان و آزاد اندیشان نفس می کشند ، تا همیشه زنده خواهد بود .

 



[ پنج شنبه 100/10/9 ] [ 8:15 عصر ] [ علی بنی سعید ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه